Natasja is een echte zeemansdochter, ze is op haar 15e weer naar Giethoorn verhuisd en heeft daar de mavo gevolgd. Vervolgens is ze medisch secretaresse geworden. Ze heeft toen nog jaren als purser bij KLM gewerkt en als stewardess.

Belangrijke tv carrière

Natasja is om te beginnen erg bekend geworden in 2006 bij het TROS programma Schoondochter gezocht. Toen is ze de opvolger geworden van Wendy van Dijk bij het SBS6 programma Hart in Aktie. Maar daar blijft het niet bij, want in 2008 heeft de analyse verzorgd van een voetbalwedstrijd van Nederland en Kroatië. Ze heeft in april dat jaar ook nog Kinderen zingen met sterren gepresenteerd. Ook was ze dat jaar nog te zien in het programma de Frogers effe geen cent te makken.

Ze was nog te zien in meerdere programma’s, zoals in het RTL programma De Frogers: Helemaal Heppie. Ze is ook vaste presentator geweest van Bonje met de buren samen met John Williams. Ze heeft in de periode van 2011-2014 ook nog Welcome Home gepresenteerd en in 2016 het programma op RTL4 Het is hier geen hotel.

Vanaf 2017 heeft ze Bouwval gezocht gepresenteerd en in 2019 het programma voor hetzelfde geld. Ook was ze in 2020 te zien met haar eigen gezin in Lieve Frogers, om wensen van kijkers te vervullen.

Nog meer weetjes over Natasja Froger

Samen met René heeft Natasja twee kinderen. In 2016 is Natasja benoemd tot Ridder in de Orde van Oranje-Nassau.

Reclamewereld

Maar in reclamespotjes is Natasja ook te zien. Bijvoorbeeld in de reclame van de Nederlandse Energie Maatschappij. Er gaan verhalen rond dat zij 200.000 euro zou hebben gekregen om daaraan mee te doen, maar of dat waar is? Er is nog een ander spotje waarin zij te zien is met haar familie. Ze vieren dan vakantie op een Nederlandse camping, het gaat om een commercial van Amstel Blond. Ze komen dan met een hele grote camper het terrein op rijden, ze hebben een 15-delig servies en nog een complete golfuitrusting om naar de midgetgolf te gaan, dat staat natuurlijk wel wat vreemd. Ineens moet René boodschappen doen en dan is pas te zien dat hij een zuinige Nederlander is. Hij koopt dan een krat Amstel Blond 4.0. Het is goedkoper dan een krat Amstel.

Er zijn veel bekende Nederlanders in reclamespotjes te vinden. Maar wat zij in hun vrije tijd doen is natuurlijk heel verschillend. Misschien bezoeken zij ook de top 10 online casino België, of gaan ze een kijkje nemen bij een nieuw online casino,